Saturday, January 03, 2009

AND I HATE THESE!!! TOP 10 - Part 1

讀了小克與阿德與Wyman齊齊畫《十大最憎》,感慨良多,
小女子也寫寫我的最憎清單吧!

1.毛手毛腳之嗱渣版 轉了新髮型後返工的第一天,事必會有些張三李四未經本人同意/許可就搞我個頭!憎!更離譜的是正當我在洗手間洗手之際毫無搏擊能力之時,那人又剛剛從廁格內走出來,唔用梘液洗手求其用水沖兩沖就掂我啲頭髮!勁憎!仲要以為懶卡娃衣的拋下一句:「你個頭好得意呀!哈哈哈!」就可以當無事發生!至憎!(情況同樣可apply在穿了Mohair/Faux Fur/Fleece等毛sungsung衣服的日子)憎爆指數:憎憎憎憎

2.攝門鬼 出入商場、屋企或公司樓下大堂,永遠都會在我推/拉開那道重到要死的玻璃門至正正45度角的一剎那,失驚無神彈出一個四眼西裝男或麻甩阿叔,扮晒無嘢懶身輕如燕攝青鬼咁攝入條門隙,唔該都無聲當我係Bell Boy咁喎!啲男人離晒大譜喎!如果陣間焗住搭埋同一部lift仲憎多兩錢重喎!憎爆指數:憎憎憎

3.
公關追魂Call 係… 我知道家陣搵食艱難…我又知道你嗰行競爭好大…之但係請問你哋啲PR姐姐們可唔可以放過我,唔好夜媽媽(即係過咗我嘅官方收工時間晚上8點)仲打電話俾我 呢?又或者星期六日放緊假仲要勤力到係咁send啲Press Release出嚟炸爆我個email account呢?同埋你知我擺明唔聽你電話,你就咪日日每隔兩個鐘就洗出奪命追魂call呢啲渣招好冇?如果你啲衫裙手袋高踭鞋靚的話我就會自動送上門 搵你㗎啦…你到底明解唔明解呢?憎爆指數:憎憎憎

4.肉酸女爭衫 其實我也不明所以,更不是要企圖讚自己,但成日行街都會出現這個討厭情況:話說無論我身在H&M抑或JOYCE,每次拿起某件衫在鏡前照照,甚至穿著從在試身室走出來,總會在我把那件衫放回架上/告訴Sale屎姐姐我考慮一下的時候,就會有個自以為好靚兼對眼生咗响額頭上的Bitch,或者在我照鏡時已不斷打量我的肥師奶,即時以9秒9之高速從貨架上/Sale屎姐姐手中「立」走件衫衝埋塊鏡左拼右拼…當然,那刻我已決定離開間舖懶理她副衰相。憎爆指數:憎憎

5.戲院內的臭魷魚 這個跟黃偉文先生的戲院內的膠袋有異曲同工之「鄙」,甚至比起在全場戲最靜時突如其來的電話響聲、隔離嗰位仁兄每5秒就伸手入膠袋摷嘢食時發出的嘞嘞聲、食Popcorn食到japjap聲更加乞人憎!嘩大佬!你估IFC Palace係旺角金聲咩?你唔係以為家陣仲係80年代吓話?仲响戲院食臭到冤嘅燴魷魚!癲㗎!憎爆指數:憎憎憎憎

No comments: