Monday, January 19, 2009

AND I HATE THESE!!! TOP 10 - Part 2

繼續小女子的《十大最憎》

6.好熟呀依家? 話說我是天生自閉仔一名,無論星座命盤紫微斗數抑或九型人格,都指出我最需要私人空間,最怕與陌生人打交道。奇怪的是我竟然在傳媒工作,每天要跟無限數素未 謀面的人講電話,做訪問!不過這都未算最憎(可能因為工作時候的那個其實「笨」不是我),最憎的是,有些人明明才是第一次見面,就扮晒同你懶熟。繞手攬頸乞人憎不在話下,摩打嘴不停講(一些我根本dun give a shit的)嘢實在夠煩,更試過有朋友仔的男友第一次見我就直呼我的中文全名!嘩!好熟呀?你邊位呀?(雖則事隔十年依家又真係同你幾熟咁嘅…死嘢!)憎爆指數:憎憎憎憎

7.芫茜蔥 叉燒腸裡的,魚旦粉裡的,腐皮卷裡的,生牛河裡的,皮旦魚片湯裡的,生炒糯米飯裡的,香煎藕餅裡的,肉碎蠔仔粥裡的,山竹牛肉球裡的,蒸素餃裡的,担担麵裡的,鯪魚球裡的,蠔餅裡的,西湖牛肉羹裡的,用來伴碟的,蘸泰式生蝦那碟酸辣汁裡的…總之任何沾有芫茜的湯粉麵飯點心小菜都好難食,好討厭,好乞人憎啦!撩極都撩唔走嘅!憎爆指數:憎憎

8.吊靴鬼/懶過乜/白鴿眼Sale屎 唔好意思!又係關買衫事,不過行街實在是我工作範圍與工餘時間都會做的事。當然我亦不是要一竹打一船人,但也實在接觸過太多態度差劣的Sale屎姐姐與哥哥。好喇,要數第一憎的就是吊靴鬼Sale屎,即係呢,你睇衫時跟到你實一實,你掂一掂過啲衫就即刻整番齊啲衣架,扮晒勤力咁嗰隻呢…憎爆指數:憎 第二憎呢,就是懶過乜Sale屎喇,即係你同佢講你想試件黑色中碼,佢就求其响架上攞件同款但係姣婆紫中碼俾你,叫你試啱個size先再攞件黑色你又試過一次嗰隻!學劉華話事齋,今時今日咁嘅服務態度係唔要得㗎啦,無睇電視咩你?通常遇著這種情況,我都會insist佢入倉攞件黑色中碼俾我試。如果佢又insist埋一份呢,我就會順吓佢意攞住件姣婆紫中碼入fitting room,閂埋度門數5秒然後出番嚟再叫佢入倉攞件黑色中碼俾我試,唔洗做呀家陣?憎爆指數:憎憎憎 嗱,咁最憎呢,就莫過於白鴿眼Sale屎喇!相信呢隻唔洗解釋啦,不過卻真心的不明白他們憑什麼白鴿眼呢?即係呢,如果你讀得書多就唔洗做Sale屎啦,就算俾你响超級名牌LV、Chanel入面做,都始終不過係售貨 員一名,請問你憑咩睇人唔起呢?請問你知唔知自己份糧我可能其實有份出俾你嘅呢?還有,當這羣白鴿眼一知道我這次入舖目的原來是來借衫的話,他們的眼更會 呈嚴重反白狀態,相當嚇人。以我多年借衫經驗來說,要數全港最乞人憎的Sale屎,可能是中環安蘭街COMME des GARCONS的某高瘦平長髮黑面神女子憎爆指數:憎憎憎憎憎憎

9.手提電話  其實是又愛又恨,不過肯定是憎多一點點。沒錯,手提電話是20世紀最偉大發明之一,可是我卻接受不了今時今日人們需要其之嚴重程度。也許是職業病,我很怕 聽見電話響起來的刺耳聲音,絕對不能接受24小時開著手提電話,睡覺前定必熄掉之。有時候,更會出了門口才醒覺自己留低了手提電話在家,也懶得取回(除非 是迫不得已的工作天)。星期六日直頭索性完全關機,樂得耳根清靜。也很怕別人在巴士地鐵上連環打電話,旁若無人地東扯西瞎的,討厭非常。大概手提電話唯一可愛之處,就是可以用來接收男朋友的甜蜜短訊吧!憎爆指數:憎憎

10.無線電視戲劇 點解?點解齣齣劇嘅劇情起承轉合、人物關係圖都由同一個模倒出來的?只是戲中背景不斷由醫院、法庭、警署、則師樓、雜誌社、學校、海味舖、股票行或任何「呢期興呀!」的行業裡面轉來轉去,故事對白卻毫無新意,完全的換煲不換藥。一個字:悶。還要來來去去都是爭家產呀,爭老公呀,爭女人呀,又再爭家產呀…大佬,每日返工經已夠累了吧!回家還要看一班醜無可醜、演技差勁的藝員你爭我奪,呼天搶地,一哭二鬧三上吊咁。香港人是不是真的如此醜陋,如此膚淺?還是香港人愈看這些鬧劇就愈如戲中人那般衰相?放過我吧!難度以後只能看《執到寶》與《大時代》DVD嗎?憎爆指數:憎憎

No comments: